Esrauysal busranur_19 ay ben bi ara çok kötü oldum acaba o gün dönmüş ola bilir mi dedim kendi kendime
Babykalamar 33+1 oldum gecen randevum 29. Haftadaydi simdi pazartesi randevumuz var dogum pozisyonu almismi kilosunu boyunu cok merak ediyorum☺️
Esrauysal Babykalamar ay bende en çok kilosunu merak ediyordum en son 29 da gitmistim bende kilo çok takiliyordu kafama şükür dün gittim iyi dedi doktor benim için bir ay daha içerde kalması yeterli dedi
Esrauysal Eldgrn Hee yok kuzum ben yürüyorum ya ozaman bir ağırlık oluyor yeni başladı bu biz sizi giriyor arada bir oraya, hayırlısi olsun bebeğim bakalım birbirimize dua edelim 😂
Eldgrn Esrauysal yürürken de oluyor ya onun için yat uzan otur şeklindeyim yine oluyor ama daha az sağlıkla gelsinler az kaldı disimizi sıkıcaz artık
Medinedogru03 Esrauysal 33+3 benim daha almadı dogum posisyonu ya yanlara yanlara vuruyor , bnmde kontrol 26 sinda sabırsızlıkla bekliyorum
Esrauysal Medinedogru03 kuzum ya doğum pozisyonu aldığı için başlıyor o ağrılar diyorlar seninki almamış ağrı varmi
Zeynep117 Medinedogru03 ay benimde oğluşum yan duruyor 33+6 olduk 35te kontrolüm var hala yan duruyor olursa sezaryen tarihi belirleriz dedi 🤗
Babykalamar Esrauysal benim bebegiminde kilosu boyu 29 da gayet iyiydi simdide iyidir diye dusunuyorum insallah 37-38 arasida dogar cunku karnimi tasimak cok zor artikk🤣🙈
krdelen41 Esrauysal bizde bugün tam 34 haftalık olduk 2 gün önce kontrole gittiğimde hala doğum pozisyonu almamıştı🤷🏻♀️ 2 hafta sonraya çağırdı
1Gunes Esrauysal ozel takipliyim 32+3 de şehir hastanesinde hem bebeği gördüm hem idrar verdim gayet iyiydi o yüzden boş gidip boş gelecektim doktora bebegimde çok şükür sorun yok o yüzden gitmedim.
Esrauysal 1Gunes heee iyi kuzum öyleyse, özelci karı seni vay yavrum vay 😂biz oraları bırakalı oldu 2 3 ay, 😂
Medinedogru03 Esrauysal yok hiç bisekilde ağrı yok resmen hamileligim baya rahat yani, ne zaman alır ki acaba dogum pozisyonunu acemiyim ilk gebelik bilmiorum da
Deniz21_ Esrauysal sorma gece uyuyamiyorum bazen iki kes kalkıp gaviskon içiyorum yoksa asla geçmiyor hızlıca gecseydi günler ne güzel olurdu
krdelen41 Esrauysal böylede hep midemde kafası mafediyor reflü su içsem bile reflü yapıyor kusuyorum arada😅
Esrauysal Babykalamar bazen dursa hep dursun istiyorum nedense, bende kilodan muzdaribim kendimi hiç böyle görmemiştim ya 😂
Esrauysal Medinedogru03 aay ne guzel ozaman ya başladı benimki döndüğü için bende dönmüş olmasına çok şaşırdım inşallah erken gelmez benimde ilk hiç bilmiyorum bebeğim valla döner ya zaten 32 33 te başlıyormus
Babykalamar Esrauysal ben cok kilo almadim 6.5 kilocuk🤣 ama yinede sivri bir karnim var ve hareketlerim cok kisitlaniyor bir saat is yapsam belim butun gun agriyor uykumda burnum agzim kuruyo o yuzden saglikla 37 den sonra dogarsa bekletmeden cok sevinirim🤣🤣