Esrauysal ben en son 31 de muayene olmuştum 32 de sadece rapor almaya gittim şuan 33+3 üz bizdeee 💃🏻 35. Haftada gel dedi ama eğer kendimi iyi hissedersem 36 da gitmeyi düşünüyorum şuan kendi evimdeyim ama doğum için İstanbul’a geçicem ve orda kurulu bir düzenim yok kayınvalidemlerle altlı üstlüyüz ama sürekli beraberiz burda en azından rahatım evimde 36 yı bitirip gitmeyi düşünüyorum açıkçası ama ne olur belli değil tabi
Hayırlı kucağımıza alırız inşallah 🥰