Pazartesi gece 35+2 devlet hastanesinde 3.sezeryan oldum sonda ameliyattan önce takılıyor öyle çok ciddi bı acısı yok ben öncesinde defalarca alttan muayene olduğum için çok canım yandı ameliyat devlet özel aynı hiçbir farkı yok ikisinde deneyimleyen biri olarak söylüyorum ama sonrası için aynı şeyi söyleyemem 3. Olduğu için çok ağrım vardı diğerlerinde ağrı kesiciler etki etti bu defa hiçbir faydasını görmedim oda benden kaynakliydi sanırım ilk gece resmen inlendim sürekli ağrı kesici yapın diye ağladım yapıyorlardi ama bana faydası olmadı oda tek kisilikti doğu olmasına rağmen çok memnun oldum eşimde cocuklarimda yanımda kalabilirdi ama ben istemedim beni öyle gormelerini 2 gece kalıyorsun hastanede diyeceğim o ki devlet ozel sezeryan için farksiz amma normal doğumu devlette asla tavsiye etmem helede ilk dogumu olacaklar için