Merhaba Güzel anneler devlet Hastanesi’nde sezeryan olan annelerimizden deneyim ve tecrübesini almak istiyorum.Nasildi spinalden sonra mi sonda takıldı.Ozelde doğum yapmakla bir fark var mı arasında sizce devlette sezeryan olmayı düşündüğüm için soruyorum.Hayirli geceler diliyorum hepinize.Saglicakla kalın.