Edafmo Emineedrk 32+1 deyim ilk başlarda çok düşünüp kafaya taktım, taktıkça moralim bozuldu stres oldum. Artık saldım açıkçası, bebeğim nasıl gelmek istiyorsa nasıl sağlıkla kavuşacaksak öyle olsun. Orda kalacak hall yok sonuçta öyle ya da böyle çıkacak😂
Emineedrk Edafmo ya aslında ultrasonda görünce bütün herşeyi unutuyorum belki doğururkende aynı şeyleri düşünüp doğururum bı doğursak rahatlıycaz 😂😂🥰
Kalbiimde2can Emineedrk Ayy bu hamilelik asil dogumdan zor 😂 Inan bilmiyorum ilk gebeligimden 6 yil sonra ikinci gebeligimi yasiyorum her kontrolü unuttum desem yeridir😂 ve ben yurtdisindayim doktorum bana 5. Aya kadarki randevularimi simdiden verdi hepsi 1 ay aralikli 🤣
Emineedrk Kalbiimde2can 1 ay da insana çok uzun geliyor benim bazen bahane uydurup gidesim geliyor hastaneye ama yalan da söyleyemiyorum oturuyorum bı daha oturduğum yerde çok şükür benimki güzel gidiyor hiç doğurasım yok 😂😂🥰
Kalbiimde2can Emineedrk Napcan kiz icinde aman doguralimda rahat rahat yatalim 😂 ben ilkinde gidiyordum cünkü oglum sagolsun hic kendisini hissettirmiyordu okadar ki doktoru bile bezdirmistim bi gelmesen sararim diyordu 😂
AyseYldz Emineedrk benimde vajina da varisim var. Hem dudaklarda hem içte sizin nasıl doktorunuz dogum şekli için ne söylüyor
Emineedrk AyseYldz dün kontrole gittim herşey yolunda görünüyor bebek doğum pozisyonunu almış dedi sadece 1 hafta önde bebeğim varis hakkında bişey demedi son haftalarına doğru bakarız dedi kuzum benimde baya şişlik var açıkçası biraz o yüzden korkuyorum normal doğurmaktan
AyseYldz Emineedrk benim içte olması birde korkutuyor bakalım cuma 30 haftamız doluyor Allah tan hayirlisi
AyseYldz Emineedrk ayna karşısında bakınca içinde olduğu gözüküyor daha ustlerde içerde var mı doktor doğuma yakın bakicak
Emineedrk AyseYldz bende bakınca fark ettim şimdi aynıyız rabbim hayırlı doğum nasip etsin hepimize sıkıntısız bı sekilde atlatırız inşallah 🙏🏻