yldzdlb Cihangirmom her dönemin aslında bi zorluğu var güzel olan tek şey sonunda evlatlarimizi kucağımıza almak sanırım Rabbim hayırlısıyla sagliklisiyla evlatlarimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Cihangirmom yldzdlb kesinlikle öyle olumlu düşünelim hep Rabbim emanetini bize nasip ettiyse muhakkak ki alırız kucağımıza 🙏❤️
Hilal3425 yldzdlb bende de olmadı 37 haftalığım hala yok göğüslerimde büyüme de yok hiç bir hamilelik belirtisi olmadı bende ne başında nede şimdi