yldzdlb Kızlar neredeyse 9 haftalık hamileyim fakat goguslerimde koyulaşma olmadı internette arastirdigimda bu dönemlerde başlaması söyleniyor fakat bende bi değişiklik yok acaba Bi sorun mu var ?
1Gozde1Yusuf- yldzdlb canim her hamile ayni olmaz :) hamilelik belirtisi diye herkeste bulanti oluyomu? Onun gibi :)
ArvenMom yldzdlb herkesin aynı olmuyo mesela benim 8 haftada koyulaşmaya başladı şuan 20 haftadayım kopkoyu internette her denilene inanıp içinizi karartmayın bebek iyiyse gerisini salla .
3babymom yldzdlb 3 doğum yPtm hiç gogsum koyulasmadi herkesin koyulasacak veya midesi. Bulancak diye bı kaide yok korkmayın koyulasmayabiliyor
yldzdlb Etrafımda ki hamile olan arkadaşlarımda koyulaşması başlaması lazımdır diyince Bi an endişelendim
Mercan1994 yldzdlb canım illa bütün belirtiler olacak değil böyle şeyleri kafanıza takmayın hamileliği pozitif geçir böyle şeyler yüzünden psikolojinizi bozmayın
Semyyy yldzdlb bende 11 haftalik hamileyim 9 da falan koyulasti benimde ama herkesin ayni gecmiyo benimde kusmam vs pek olmuyo mesela hicbir belirtim yok rahat geciyor :))
yldzdlb Semyyy bende internette az önce okudum 9 haftada başlıyor diye Bi an endişelendim henüz bende öyle koyulaşma belirtisi yok
Daisy0000 yldzdlb İnternette her yazana inanmayın lütfen.. Birde herkeste farklı etki olabiliyor,akışına bırakın,vücudunda bir değişim olacaksa zamanı gelince olacaktır
Cihangirmom yldzdlb Aynen rahat ol vallahi belirtiler herkeste farklı oluyor o koyuluk için sürekli bakıyordum bende 15 haftadan sonra hafif hafif başladı şimdi 20 anca yani mide bulantılarım mesela hala geçmedi güya 2. Trimester balayı dönemiydi asla alakası yok 😅😅
yldzdlb Cihangirmom her dönemin aslında bi zorluğu var güzel olan tek şey sonunda evlatlarimizi kucağımıza almak sanırım Rabbim hayırlısıyla sagliklisiyla evlatlarimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️