Zeynepaydin20 benim ilkinde hiç rahimde kalınlaşma yoktu direk teşhis koyuldu, bu gebeliğim sanki normal bi gebelik gibi düşünüyorum, ağrım sızım lekem yok betam 5 gün gecikmeye 256 çıktı, rahimimdede kalınlaşma 17mm, rahim içi gebelik için uygunmuş ama en iyisini rabbim bilir, korku içinde bekliyorum Allahım yüzüme gülsün inşallah