Minikmucizelere evet canım o kadar büyük bi nimet ki inşallah hepsi farkındadır, bizde ilk 1 sene düşünmedik, sonra istedik şükürler olsun anında tuttu nasip olmadı, kemoterapi iğnesiyle düşürülmeye çalışıldığı için 6 ay gebelik yasaktı, bide üstüne ameliyatlıydım hasarlı tüpüm alındı, 6 ayım dolunda rahim filmi çektirdim tertemiz çıktı, içim rahat etsin diye bide histereskopi yaptırdım rahim içide tertemizdi, sonra 1 kere tüp bebek denedik geçen sene nasip olmadı, tüp bebekten 6 ay sonra kimyasal yaşamış oldum geçen ay, bu ayda yine hamileyim bakalım ne olacak, böyle maratonlu geçti 2 yılım 😇 yaşta oldu 28, senin kaç ?