Azizinannesi2 Kizlar nebulizator alacagim sizce şarjlı mi pilli mi normal kablolu mu sizce hangisi daha iyi ve hangi marka almaliyim ?
Sinemozy Azizinannesi2 Nexus öneren çok memnuniyeti yüksek ürün bu ara sık indirime girdi hatta bende onu tercih edeceğim 🌸
Zeynepp__ Azizinannesi2 orası öyle canım 5 sene önce almıştım ilk çocuğum da pek fazla kullanmaya gerek olmadı çok şükür
Azizinannesi2 Armess_loya sağol canim çok şükür 🙏 zumra hasta esimin kuzenin cihazini kullanıyorduk dedim bizimde almamiz lazim deyince simdi cihaz arayışına girdim ❤️❤️ sen nasılsın ❤️
2aslan_annesi07 Azizinannesi2 benim oğlumda bronşit oldu omron marka kablolu aldım küçük bide boyut olarak çok memnunum 6yildir kullanıyorum
Armess_loya Azizinannesi2 geçmiş olsun canım yaa kıyamam zümraaaya 🥺 bende bildiğin gibi grip oldum bende yine de hafif çok şükür diyelim…
1Mavimavi Azizinannesi2 kesinlikle nimo marka alın Sessiz sakin gece uyurken bile duymazsınız sesini Şarjzlı 90 dk çalışıyor kesintisizi çalıştırırsanız Aşırı memnunum
Azizinannesi2 1Mavimavi dogru her cocuk bir olmuyor haklisin onu anlik unutmusum bene işte sürekli cantamda dursun gibi düşünüyorum bakalim hangisi olacak 😂😘