selinsmother aynen aynen canım bende öyle valla. Detaylıda doktor rahim ağzında minimal hunileşme var dedi progestan başladı şu an tehlikeli bişey yok falan dedi ama panikliyorum ister istemez bugün de öyle ağrı olunca aklım gitti valla biraz uzandım sonradan hafifledi çok şükür. Pazartesi de onunn için kontrol var inşallah iyi şeyler duyarım hunileşme geçmiş der falan diye dua ediyorum. O zaman demiştim doktora 30 u geçsem bana yeter küvözde büyür erken doğarsa falan demiştim rahatlıkla görürsün dedi. Yaşam sınırı 28 ya diyorum 1 ay daha dayan annem biraz büyü sonra stres etmicem