9 haftalıkken öyle bir kanamayla uyandım ki sabah tuvalete gidene kadar pijamam kan revan olmuştu ve bardaktan boşalırcasına pıhtılı kanama geçirdim,o manzarayı görünce aklıma düşükten başka bir şey gelmedi hastaneye kendimi zor attım. Çok şükür bebeğin kalp atışları duyuldu 3 gün hastanede yattım eve geçince de sadece tuvalete kalktım. Rengi kahverengiye döndü ama benim 1 aya yakın lekelenmelerim ve pıhtılı akıntılarım devam etti. Burada esas kriter kalp atışlarının güzel olması ve gelişiminin devam etmesi. Çok geçmiş olsun hepinize umarım hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻