Bebeğim şuan 37 haftalık geçen hafta kontrole gittiğimde doktorum bebeğimin kafasının 39 haftalık bir bebeğin kafası gibi olduğunu söyledi çapı büyük sanırım böyle olup normal doğuran var mı yada doğumunuz nasıl geçti yaşayanlardan tecrübe edenlerden öğrenmek istedim 😊