Merhaba canlar gecen bi konu acmistim ikili tarama da hcg degeri 50nin altinda olursa erkek olma olasiligi 50 nin ustunde ise kiz olma olasiligi fazla oluyomus demistim bugun cinsiyetini öğrendim hcg degerim 17 cikmisti ve oglun olcak dedi doktor yani bende de tuttu cevremdeki cogu kimsede de tuttu gercekten...tabii istisanaların olabilecegini de soylemistim ❤❤❤