Aysegulinanc Meryeminannesi20 bende hamile olduğumu öğrendiğim de 8.e yükselmişti ilaca başladım bugün tekrar sonuçları aldım 4 e düşmüş mutlaka ilaca başla canım doktor kilo çabuk alırsın ve çabuk yorulursun ilaç kullanmazsan dedi
Tata Aasli-342874 merhaba bende bugun öğrendim hamile olduğumu tsh 12 çıktı.ama benim zaten tiroid bezim alınmıştı ilaç kullanıyorum 150 mg doktor tsh tek başına bi anlam ifade etmiyor ilacını düzenli kullan dozu arttır dedi inşallah sizinde benimde sorun olmaz.
Caglali Benim 4 ocakta tsh 3 çıktı 9 ocakta 4 çıktı 15 günden beri adet olmuyorum TSH ne demek oluyor?
sacmalamakizim Caglali Troid bezlerinin çalışmaması oluyor yani canım, benim bayağı yüksekti 150 idi. Adet düzensizliği yapıyor maalesef, benim şu an adetim düzene girdi bayağı azaldı en son 4′dü.
piiremsesinannesiii Meryeminannesi20 bana engel dedi 8 di benim de tsh ım ama bende Pcos da vardı bence git sabah erkenden rica et ilaç yazdırıp çıkıcam de alır doktor benim tsh değerim düzelince hamile kaldım bağlantısı var diyemem net bi şekilde ama illaki etkisi vardır
Meryeminannesi20 piiremsesinannesiii 23 ocağa randevu düşürdüm artık ozaman gidip görüşüm doktorla mecbur beklicem çam Sakura hastanesi çünkü aşırı yoğun oluyorlar beni sıraya almazlar sanmıyorum çünkü