Meryeminannesi20 Benimde ergenliğimden beri kilom var sürekli bir diyet sürecim olmadı 2.5 yıllık evliyim eşim doğuda görev yapıyor Aile getirmediği için hemen çocuk istemedik Haziran ayında tayinciyiz, artık düşünüyoruz Mart ayında izine gelecek önceden 2-3 denememiz oldu idrar yolu enfeksiyonum olduğu için gebe kalamadım.
90 kiloyum boyum 173 diyet sürecindeyim 9 kg 500 gram verdim Marta kadar devam edeceğim ama şuan benim kilo vermede durdu diyetisyenim bazen olabiliyor böyle direnç kilo takılma diye söyledi.
Onun dışında hormon bozukluğu vardı ergenliğimde kıllanmam oldu hep kilo vermem gerektiği söylendi , gebelik düşününce tekrar hormon tahlilleri verdim ama bir sıkıntı yoktu değerlerim normaldi.
Mart ayını bekliyorum inşallah bu defa nasip olur 🌸
Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın