A_syma ilkbebegimm Insallah :)saglikla 🌸 Benim ilk kizim suni sanciyla 0 aciklik 0 sanciyla dogdu. Cok asiri heyecanlandim bu defa😂 Sizdemi 38+2siniz
A_syma ilkbebegimm Suni ilede guzel gecti dogumum :) Ayniyiz hangimiz once doguracak acaba 😂😂😂 2500 bebisim 4 hafta gerilik var minnak bir kizce bekliyoruz :)
ilkbebegimm A_syma bakalım nolcak haberdar et beni yürüyüş yapıyım evde bi oraya bi buraya sende oturdğun yerde içme bari,😅😅😅
A_syma ilkbebegimm Rabbim saglikla kucagimiza koysun 😊🌸 ac bir video egzersize basla 👍 3. Trimester hamile egzersiz videolarinda baya hareket var
ilkbebegimm A_syma hiç de bu zamana kadar bakmadım hangi videoyu izliyon tam ona göre bakim bende yapim bişyler 😅
A_syma ilkbebegimm Egitmenleri bilmiyorumda 3. Trimester hamile egzersizi yazinca cikmisti. 2 3 tane kadini izledim yaptim 2 gün yarim saat kadar :) birazdan yine yapacagim
ilkbebegimm A_syma canım naptınn nişan nasıl bişey ne renk oluyo kız benim ilk doğumum ya bilmiyommm,🥰