Benim de Dr suphelenmisti perdeden sonra mr cektirdim çift basli rahim oldugunu öğrendik sonrasında hamile kaldım ama 36. Haftaya kadar progestoleron kullandım 37+5 de dogumum oldu 5 yıl önce şuan 28 haftalık hamileyim bı problem yok şükür içini ferah tut inşallah sıkıntısız doğar bebisin sadece rahim anomalisi olduğu icin ilk bebeğim donmediskay gelis sezeryan oldum mecbur