Kusura bakmayın çok soru soruyorum endişemi hoş görün pazar günü sormuştum kanamam oldu diye akşam yine kanamam oldu sabaha kadar hastanedeydim doktorum baktı bebeğim sağlıklı fakat düşük riskim var rahmin ya perdeli yada cif rahime sahipsin bir tarafta bebeğin diğer tarafta kanama oluyor %35-40 düşük riskim var dedi böyle durumda olan var mı yardımcı olabilir misiniz