Ilk zamanlar güzelyalı hastanesine gittik Bayram beye sonradan biraz tuzlu geldi bu sefer muzaffer sengüle gitme karari aldik ikiside iyi aslinda ama gonlüm bayram beyden yana oldugu için ona tekrardan gecis yaptik simdi gun sayiyoruz allahin izniyle saglikli gelsin herkesin evladi