Mavihanem semakklk merhaba bende 12+5 haftalık hamileyim algomed Osman beye gidecem ilk kez siz hangi doktora gittiniz?
Ilayda01 Mavihanem özgür hocaya git bend eoraya gidiyorum Osmani bana saglik ocagi söyledi ama cevremde kim varsa özgür hocaya gidiyor o kadar tatlı onkadar güler yüzlü ki düşünme ona git
Bebeask Haftadayım ben de muzaffer şengüle gitmeyi düşünüyorum. Ablamın doktoruydu çok memnun kalmıştı
semakklk Merveneg merhaba orasi cok pahali yaa ben orya gitmek istemedim ücretleri bildigim kadariyla da oyle
Oyakya Ben şimdilik seyhan devlete gidiyorum 11+5 im adana’da yeniyim sizce hastane iyimidir yada şikayet duydunuz mu hiç
Sobb Buse-ozdmr bende eda hanıma gitmiştim bıraktım ortadoguya devam ettim kadın iyiydi aslında ilgili de