Narinsuu perınatolojı ve 3 yada 4 ayrı doktor bunlar herkeste cıkan sonuc dedı ben ama hamılelıgımı bşr doktor yuzunden kendıme zehır ettım yemeden ıcmeden kesılmıstım cok kotu gunler gecırdım suan 12 gunum kaldı doguma duadan baska caremız yok zaten tarama testını yaptırdıgım ozelde kı usakta tolga mızrak cocugunuz down sendrom olada bılır olmayada bılır net sonuc ogrenmek ıstıyosan bız kandan sonuc alıyoruz dedı o zön ıcın 4 bın tl kusur bır ucret soyledı ben ıstemıyorum ne elırse Allah tan dedım doktora yada afyonda anne karnından sıvı alınarak sonuc ogrene bılırsın demıstı benım hamılelıgımı zehır ettı takıntılı bır ınsanım hala ıcımde korku var yasım 25 bu arada 2.cı begelıgım