Bende genel anestezi oldum. Öğlen çıktım ameliyattan ilk ciktigimda ağrım çoktu ama öyle abartılacak kadar değil. Kum torbası koydular rahim kasilmalarinda biraz ağrım arttı ama iğne yapıldı. İlk yürüyüşten sonra desteksiz kendim kalktım. Hatta ikinci ağrı kesici iğneyi istemedim bile. Ama yaptıklar 😊