Sahranr kaka tahlili verin, laktoz intoleransı gibi gibi şeyler çıkabilir bilemezsiniz. Benim oğlumda öyleydi 4-5 aylık gibiyken azalarak geçti birden de geçmedi. Gece 2 saat uykuyla işe gidiyorduk eşimle. Çok zor zamanlar gerçekten, geçiyor tabiki ama geçecek:(