Sahranr bizimde öyle akşam 7 de başlayıp gece 12 ye kadar suruyor normal bir bebek o kadar saat ayakta nasil kalır bir türlü çözemedik ama doktor kolik değil dedi. Bize birkaç tavsiyede bulundu bir nebze çözdük ama hala tam değil ama deneyin muhakkak. Gun içinde televizyon açmayın, akşamları kullandiginiz ışıklar çok aydınlık olmasın mümkünse sarı ışık kullanın, 1,5 saatte bir muhakkak uyutun gün içinde bu düzeni bozmayın bir kere kayarsa o gün hiç oluyor ve sürekli konusun birseyler anlatın ona, dokunun, öpün biz bunları deneyerek biraz hafiflettik. Bide kesinlikle mamayi bir değiştirmeyi deneyin kullandiginiz mama bebeğinize gaz yapıyor olabilir . Biz bir ara mama ile destekliyorduk meğerse aptamil aşırı gaz yapıyormuş bizim kizimiza. Ve son olarak çok stres olduğunuzda bebegi babaya verin bir nefes alın balkonda en çok bizim stresimiz etkiliyor onlari