AslhanDidemTufan Merhabalar 38+2 deyim dün kontrole gittim 2 cm açıklık gördüler. Nst de sancım çıkmadı. Eve gönderdi doktor git hazırlıklarını yap akşama yada yarına gelirsin dedi. Fakat benim gece hiç sancım olmadı. Bu sabah tekrar gittim 3,5 cm denildi bugunde adet sancısı gibi ara ara ağrılarım var. Sizce neler oluyor doğum başladımı yada neler yapmam lazım yardımcı olurmusunuz ?🙏🙏
Deniz34 AslhanDidemTufan Benimde dün biraz sancılarım vardı bu gün gittim 1.5 sanatım açıklık çıktı keşke herkes sizin gibi sancısı olmadan açıklığı olsa😊
Emlyjamss AslhanDidemTufan 37+2 1.5 cm açıklığim var nst de ağrım yok ama kendi ağrılarım var bende akışına bıraktım artık nasip ne zaman gelirse
Kubik_e AslhanDidemTufan 1cm açıklık ve rahimde yumuşamam var 36+2 sıfır sancı bizde bekliyoruz 3 kilo ve sağlıklıyız dr heran hazırlıklı ol dedi ama tık yok😐
itsmeecem AslhanDidemTufan bende 09.08.2018 tarihinde doğum yaptım çok kolay geçti benimde açılmam vardı ama sancım yoktu 5 cmde yatırdılar 2 saat sancı çektim bebeğimi elime aldım ama inanki o kadar güzelkiii😍😍 sakın telaş yapma çok güzell☺️
dilekk1658 Allah yardımcın olsun bende 8 gün.önce doğum yapdım 37+6 haftalıktım suyum geldi sancı yokdu 3 cm acılmam vardı yatıs verdiler dayadılar suni sncıyı suyun falan gelmezse sakın gitme sancını evde cek ben cok zorlandım akşama kadar sancı cekdim 8 cm ile akşam sezaryana alındım
asoplavix dilekk1658 ben de aynı şekilde suyum gelerek gittim. Açılma sancı sıfır. 16 saat suni yedim sonra normal Doğum yaptım. 😔 bence de sancınızı evinizde çekin allahım yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻
AslhanDidemTufan dilekk1658 allah şifa versin hayırlı uğurlu olsun. Ben onu yaşamamak için hastanede yatmayı redettim işte ama bakalım beklemekte çok sıkıntılı ve stresli
Dogankubra Bende 38+4 günlük hamileyim pazartesi gittim doktor 1.5 cm açılma var dedi doktor sancım yok 40 haftaya kadar bekleyelim dedi. Normal doğum için ama eğer 40 haftayı geçer bişey değişmez ise bakarız dedi yani akışına bıraktım ben 😂
AslhanDidemTufan Dogankubra 😂 bu gidişle bende ümidi kesip akışına bırakcam artık bekle bekle gelmiyor 😂
dilekk1658 asoplavix sen yine normal doğum yapabilmişsin ben onuda yapamadım😂iki sancıyı aynı anda yasadım
Dilansncr asoplavix su geldikten sonra sancımız için evde en fazla kaç saat bekleyebiliriz o şekilde bebek susuz kalırmı tehlikeli mi 🤔bilginiz var mıydı
Kubik_e AslhanDidemTufan çarşamba çağırdı dr aksi bi durum olursa o zamana kadar gelirsin dedi 4 cm olunca suni sancı veriliyomuş ama sana yatış vermedi mi dr
BurcuakirGlec AslhanDidemTufan 36 haftadayım 35 ken 3 cm açılmam oldu 1 haftadır evde bekliyorum yarın tekrar doktora gidixem bakıcam ne haldeyim 😂
AslhanDidemTufan BurcuakirGlec hayırlısı olsun güzel haberler alırsın inşallah bebişinle kavuşursun tez zamanda 😇🙏
dilekk1658 AslhanDidemTufan allah razı olsun cnm hiç strese girme suyun yada kanamn olmadıgı süre ce sıkıntı yok 10 dakikaya bir sancın gelirse ozamn git