deletedmom321 Kızlar perine masajına ne zaman başlanmalı? Zeytinyağı ile yapmak daha faydalı deniyor konuyla ilgili bilgisi olan detay verebilir mi? Hergün mü yapmak lazım, ne kadar süre masaj gerekli? Aklıma gelmeyen soruların cevapları da varsa lütfen bilgilendirin. Teşekkür ederim
Kenanizm18 deletedmom321 36/37 den başlanabiliyor. Ayrıntılı olarak google yazarsanız dakikası felan bilgilendirmesi uygulama şekli var. 5/6 dakika diye biliyorum ama emin degilim.
parasetamoll deletedmom321 34’den sonra haftada 1 kere. 36’dan sonra haftada 2-4 kere olmak üzere duş öncesi veya sonrası vajinaya sıcak kompres yaparak sonrasında parmaklarla iyice kavrayıp rahatlatarak hakiki zeytinyağı ile masaj yapın 5-7 dk boyunca zaten rahatlama ile vajinanın esneme derecesini anlarsınız. Zeytinyağı yoksa Hindistan cevizi yağı da olur. Ne olur ne olmaz evde tek iken yapmayın haftanız ileri yalancı sancılar eşlik edebilir.
Tgbylmz deletedmom321 canım hastanede gebe okulunda bana doğumdan 5-6 hafta önce başlanması uygun dedi . Zeytinyağı ile yapmamı önerdi ve asıl amacı esnekliği sağlamak doğum esnasında olası epizyo yapılmasını engellemeye çalışmak
Muezzarabiaertyudf deletedmom321 canım ben yapamıyorum yetişemiyorum karnımdan bu yüzden pamuğa zeytinyağı döküp tuvaletten sonra tıpa olarak takıyorum Buda yumuşatıyormuş 37.haftadan sonrA hergün bunun yapılması açılmayı kolaylaştırır yırtık oluşumunu önler
deletedmom321 Kenanizm18 baktım ama zeytinyağı ile ilgili birşey göremedim pek o yüzden buray yazdım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Kenanizm18 deletedmom321 rica ederim bi sorun olmaz 37 de yaparken sıcak havluda koyarsanız daha iyi olur sizin icin. Önce havlula kompres sonrada zeytinyagıla perine ☺️
deletedmom321 mucizemizibekliyoruzz onun için de mi 37. Haftadan falan başlamak lazım 36+0 oldum erken olur mu? Açılmaya falan sebep oluyor mu yoksa açılma esnasında esneklik mi sağlıyor. Teşekkür ederim cevabınız için
Elif3543 deletedmom321 bende araştırmıştım bu konuyu ve araştırmama göre 34.haftadan sonra başlamak gerekiyor yağ olarakta zeytinyağı kullanılması öneriliyor zaten
deletedmom321 parasetamoll bu detaylı bilgi için teşekkür ederim. Endişem vaktinden erken gelmesine sebep olmaktan kaynaklı. Taşınma konum var o hallolmuş olsa bu kadar araştırmam yaparım masajımı erken de gelse sorun olmaz ama bu haftalarda gelmese iyi olur(takdir Allahtan). Ben de bilgim olmadığı için açılmayı başlatır mı doğuma sebep olur mu diye korktum :)
parasetamoll deletedmom321 keşke hep böyle konular açsanız da faydamız olsa bazen kaynana, eş vs olunca yorum yapamıyoruz aile mevzuları. ☺️ Kolay sağlıklı bir doğumunuz olsun bebeğinize odaklanın endişe etmeyin 36. Haftanızdasınız buna da şükür. ☺️
deletedmom321 Tgbylmz o zaman ben başlayabilirim vaktim gelmiş 36+0 oluyoruz yarın :) ne kadar zamanda yapılmalıymış peki? Dün gebe eğitimi vardı gidemedim :( yukarıdaki arkadaş haftada 2-4 demiş o şekilde uygulamayı düşünüyorum
Tgbylmz deletedmom321 banada haftada iki demişti canım bende pazartesi 36 olucam artık başlamayı düşünüyorum 😊
deletedmom321 Muezzarabiaertyudf ben denemedim ama yapamazsam nasıl yaparım diye düşünüyordum sağol bu da bir fikir oldu :)