Bebegim0101 Nmt01- anladım benmde normal yolla olan bı gebelik ama ben riskliyim oyuzden hakan hocada devam ediyorum ama çok memnunum.
arzuuarsln arzuuarsln hocamdan da bayağı memnunum keşke ilk hamileligimde de ona gitseydim diyorum 🤷 bayağı ilgili çünkü