Cerenuznglu Tavsiye üzerine Omo bebek aldım ben de , içeriği temiz ve leke bırakmaması açısından bir tanıdığım önerdi . İnşallah memnun kalırım
AdinsMom kucukbirannee o değil de benim kafamı karıştıran bi sıvı deterjan var bi de bebek sabunu var anlamadım aynı mı ikisi acaba ya yumuşatıcı getirden indirimle uni baby aldım
yanikkozaanne byzahtb ben naturalive den alıyorum onun dışında roxy marka da kullandım ikisi de memnun kaldığım ürün
Balbebek012 kucukbirannee üni baby yenidoğan kızm 3 yaşını geçti hala bu deterjanı kullanıyorum doktor tavsiyesi ile unibaby kullanıyıruz
nez10 kucukbirannee ben green clean aldım beyaz ve renkli için yumusatıcı da aldım ama hastane çantam için kullanmadım ilerleyen dönemlerde kullanırım belki ya da evde kendim yapcam yumusatıcımı
DerininAnnesi35 Rumeyysaaanur hiç tavsiye etmiyorum. Fiyattan dolayı tercihiniz buysa, daha uygun fiyatlı bebek deterjanları da mevcut.
Ela344 kucukbirannee ben dalin aldım iyiki de almışım çok güzel kokuyor 🥰 hemde 3 litresi 150 tl ye mi ne aldım ben ☺️
byzahtb yanikkozaanne nereden alıyorsunuz ve lekelerde iyi çıkarıyor mu veya kıyafetle solma tıftıklenme yıpratıyor mu .?
beyzariibyk Öncelikle yumuşatıcı pek önermiyor uzmanlar bebegin teni o kadar hassas ki onun dışında Dalını de içerik olarak onermiyorlar her zaman bitkisel olanlara yönelmelisin diye düşünüyorum kokusu çok yoğun olanlar sıkıntılı bence 🙏
Cemile4556 Mrba kizlar kusura bakmayın konuyla alakasız ama dedim bir sorayım siz ayrıntılı ultrason kaçıncı haftada yaptırdınız ? 🥰
yanikkozaanne byzahtb naturalive sayfasından alıyorum hayır memnunum tiftik falan yapmadı roxy marketlerde var o da yipratmiyor kıyafetleri