Dalan ın granül sabununu aldım. Doğal zeytinyağlı ve asla buram buram kokusu yok. Yumuşatıcı kullanmadım. Zaten kurutma makinesinden çıkınca yumuşacık oldular, hafif kokusu vardı o da ütüleyinceye kadar geçti bile. Temiz olsun yeter, bebekler zaten mis gibi kokuyor 😍