ilknursarenacar inşallah kuzum kadın doğum acilde malesef ki genelde alttan bakıyorlar hatta tuşe yapılıyor benim mecburi sezeryan olacak olmama rağmen gelen geçen alttan baktı tuşe yaptı 😂 acıdı ama öldürmedi 🤪 ha tek kötü yani acil bölümü için söylüyorum aşırı yoğun bazen tekerlekli sandalye tepesinde serum taktırdığım oldu sancım vardı ittirme ihtiyacı da hissediyordum bebeğin baskısından dolayı 3cm açıklık vardı sandalye tepesinde ağlaya ağlaya yer boşalsın da yatayım diye bekledim