ilknursarenacar perinatoloji bölümünden takipliydim üçüz gebeliğim olduğu için riskli gebelik sınıfındaydım. Perinatoloji bölümü doktorları on numara beş yıldız diyebilirim ama insanına göre hareket ediyorlar biraz siz iyiseniz size iyiler siz kötüyseniz size kötüler. Acil bölümünde zaten dalga konusu oldum 🙈 her gören hemşire doktor sen hala doğurmadın mı diye dalga geçiyordu. Üç defa yatışım oldu ikisi 5 gün biri 1 gün olmak üzere hepsinde memnun kaldım fakat refakatçi konusunda biraz sıkıntı çekiyor. Doğumum orada oldu 25 Ekim 2022 de doğum öncesi doğum sonrası gerçekten bebek gibi ilgilendiler bebeklerim küvezde kaldığı için sürekli hemşireler geldi süt sağımı yaparken yardımcı oldular ne zaman istersem baktılar bı eksikliği olmadı. İkili ve tekli odalar var tamamen şans işi sanırım bu durum doğum öncesi her kontrolümde nst çekildi ebelerimiz gerçekten çok cici çok şekerler. Randevu konusuna gelince bir kez gittikten sonra perinatoloji bölümü için söylüyorum içten randevu veriliyor ama nacizane tavsiyem mhrs üzerinden randevu almanız bu sayede saatinde girmiş olursunuz içten verilen randevularda beklemek zorunda kalıyoruz malesef ki çünkü mhrs üzerinden randevu alıp gittiğinizde doktoru şikayet etme hakkına sahipsiniz olumsuz bir durumda sizi mecburen saatinde almak zorunda kalıyor içeride hastası yoksa genel olarak gebelik takibim doğumum bebeklerimin yoğun bakım süreci hepsinden memnun kaldım temizliği de güzel 10 numara diyemem genel kullanım alanlarında ama odaları gerçekten pırıl pırıl 🤗