Asyabuse benim kuzenim sizin şuranda kullandığımız ilaçlarla hastanede iki üç gün kadar kalarak sizin haftanızdan döndü , 37. Haftada da doğum yaptı . Kolay olmadığını biliyorum aöa stres yapmayın lütfen . İşleri daha da zora sokuyor . Bir de 30. Haftada 1300 gram doğum yapmış biri olarak bebeklerinizin şuanki kilosu da haftası da çok küçük deil ,insallah tabi ki hiç gerek kalmaz ama olur da bu haftada doğum yaparsanız bile ciddi sağlık sorunlarınız olmaz kiloları da iyi . İnsallah 37 leri görürüsünüz ama tabi 🙏🏻🌸