Geçen hafta muayeneye gelmiştim her şey yolundaydı, dün biraz böyle külot çizgisinin oralarda hafif ağrılar vardı dedim kontrol sürem bitmeden bir gideyim hem oğlanları görürüm iyi kii gelmişim 😞😞😞 1 cm açılmam varmış, rahim ağzı 13 mmye düşmüş bebeklerden biri kanala girmiş 😭😭😭 hemen yatışım yapıldı şu an nstye bağlıyım sancım 20-30 arası çokta yok ama ne biliyim. Ciğer geliştirici vurdular, nidicard veriyorlar 20 dk arayla birde serum takıldı vajinal yoldan progestan verildi.. ne diyim moralim çok bozuk. Hiçbir şeyim yoktu ne ağrım var ne sızım genel olarak yatış halindeydim ayda yılda bir dışarı arabayla çıkıp kahve içip eve dönen biriyim. Bebişlerin biri şu an 1600lerde diğeri de 1500lerde tam hatırlamıyorum ama kiloları iyi çok şükür. 34e kadar dayanmaya çalışıcaz 34ü görürsek insallah hedefimiz 37 olucak. Dualarınızı eksik etmeyin sağlıkla evimize dönelim en azından 34ü görelim 🥺