Sinem4488 kuzum ben zaten progestan kullanıyorum şuan bugün doktora gittim rahim kalınlığı 18 mm dedi biraz daha bekle kan vermek için dedi bende eve gelince bidaha yaptım test böyle oldu emin olamıyorum ya hani olmasa böyle koyu çıkar mı acaba bu ilk on dakika da çekildi