Canan_bgrck Senaa25 Ayyy size dua edeceğim Rabbim kucağınızi boş bırakmasın birsey yapmayın uzanıp dinlenin Güzel haberlerinizi bekliyoruz ❤️
Semanur27-K Senaa25 ay canım benke aynı gün yapmısın iğneyi benim de 12 günüm bugun bnde test yaptım aynı böle çıktı bnde bekliyorum bir kac gğn daha geçsin die
Sinem4488 Senaa25 bndede oyle cıktı 11 gun bence hamılesin hayırlı olsun ayrıca defalarca asılama ve catlatma ıgnesı olmus bırı olarak ıgnenın etkısı n fazla 10 gun sürüyor en fazla
Senaa25 Sinem4488 sizde tedavi ile mi gebe kaldınız inşallah vardır yaa 🥹 çok istiyorum bu sefer çok umutla başlamıştım tedaviye 😥
Sinem4488 Senaa25 evet aşılama ile hamıle kaldım henuz cok yenı ama kanamam var daha oncekı cocukllarımı hep kaybettım ınsallah bu sefer sag salım kucagıma alırım 7 sene oldu
Semanur27-K Senaa25 yok canım yapmadım sen yaptın ovilasyon mı yoksa gebelik testi mi bir gebenin günlüğündeki