Rookiee12 benim 6 haftalıkken ilk lekelenme oldu sonra kanama dönem dönem hep kanamalarım ve kahve lekelerim oluyor progestan kulandığım halde
Genelde 12 haftadan sonra kanama durumu yaşayanlar kurtuluyor bu durumdan. Ben kan sulandırıcı kullanmak zorunda olduğum için kanama durumu devamlı yaşıyorum :/ ani bi kanamayla kaybettim diye hastaneye koşuyoruz devamlı. Şuan 23 haftalığım. Kanamalarla ilgili çok dr gittim ve çok araştırma yaptım bu sebeple bildiğim herşeyi yazmak isterim🌸 öncelikle bol su içmek gerek bu çok önemli. Sabırlı olmak ve genelde yatmak ani hareket yürümek için eğilmek yok. İlk 4 ayı aylatmaya bakın🤲🏻 İlk 3 ayda çok dikkat edip atlatırsanız kanama alanı olsada kese bebek büyükçe kanamayla savaşması güçlenir. Ama kalkıp kanam durdu ya diye normal hayata devam edenler kötü sonuçlar aldığını gözlemledim. Ben ilk 4 ay wc ve yemek yemek dışımda kalkmadım kanamam olmasada.. bu arada progestanı hap değil fitil olarak alırsanız daha etkili günde 2 alabilirsiniz. Kanama oldugu anda acile gidin proloton depot iğne kalçadan vururlar. Yine söyliyim booool su
Düşük olmaması için esmalar çekebilirsiniz “ eşiniz elini karnınıza koyup ya mübdi , ya şafi okuyabilir. Sizde gün içinde okuyabilirsin.
Bu arada unutmadan progestanı hap olarak aldınızda sersemlik uyku kafa bulanıklıgı yapar ve etkısı azdır
İçtiniz hapı vajinadan alabilirsiniz. Yani ilaç aynı ve etkisi daha yüksek, makale yazdım be🙃