10+1 hamileyim dün hafif kanamam başladı adetin başlangıcı gibi devam ediyor şu an çok hafif hafif biraz kasık ağrım da var bugün doktora gittik çok şükür bebek iyi kanama alanı vs de görmediğini söyledi Dr , ağızdan progestan verdi günde 1 kez olacak şekilde sizin deneyimleriniz neler bu konuda kanamanız ne kadar sonra kesildi etki ediyor mu gerçekten?