Nurdan11_ Dilekkdgn günaydın yolundadır inşallah canım kötüyü çağırma pozitif düşün ☺️ bir daha gelmediyse sorun yok. Doktoruna gidince için rahatlayacaktır ☺️
Dilekkdgn Nurdan11_ Doktora gidip geldim Neyse ki her şey yolundaymış rahatladım bir bakıma,teşekkürler evet iyiyi çağıralım 🌸☺️
edkrcy bihterquenn Ben 2 aydır ağızdan kullanıyorum doktorum tansiyon düşüklüğü yapabilir yatağa girmeden hemen önce içebilirsin demişti o şekilde kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım