bihterquenn İlk başladığım zamanı iyi hatırlıyorum doktor bayılma bulantı olur korkma demişti . O gece ilaca başladım akşam tuvalete gitmek için kalktım sonrasini hatırlamıyorum eşim beni uyandırdığinda tuvaletin kapısının orda yerde yatiyomusum bayılmışım
Nurdan11_ bihterquenn bende ilk defa bayılanı duydum canım. Bende progestan kullanıyorum 200mg yumuşak kapsül. Doktorum vajinal yoldan al daha yararlı olduğunu söyledi sabah akşam vajinal yoldan alıyorum
Yesimmm93 bihterquenn akşam ağızdan sabah vajınal alıyorum bendede ciddi baş donmesi sersemlık yapıyor ilk günü odaya zor gittim sabaha kadar hiç uyanmadık halbukı devamlı tuvalete kalkarım
umena bihterquenn bana doktorum bas dönmesi sersemlik yapar ağızdan alırsan demişti ama hiç de bayılma olur demedi
ensensr23 bihterquenn ağızdan olduğu için sersemlik yapmış olabilir doktorunuza danışın belki vajinal önerir size
Dilekkdgn Nurdan11_ Merhaba Ben de vajinal yoldan kullanıyorum.Normalde de akıntım oluyordu kullandığımdan beri fitilin kalıntılarıyla beraber ama bugün ilk kez ayaktayken bir an da su gibi akıntım geldi çok fazla değil ama.Sizde de oluyor mu? Doktoruma yazdım bekliyorum.Size de sorayım dedim
Nurdan11_ Dilekkdgn merhaba bir kere oldu bende de pantolonuma kadar ıslanmışım farketmedim. Ama normal olduğunu söylüyorlar. Doktorunuz cevap verdi mi
Dilekkdgn Nurdan11_ Evet az önce konuştuk iki seçenekten bahsetti.Ya idrar kaçırması ya da Allah korusun su gelmesi.Hareket halinde ol kontrol et istersen bekleme yarın gel dedi.Yarın gideceğim hiç rahat değil içim.Devam etmedi sonrasında inşallahta etmez ilk gebeliğim her şeyden korkar oldum ama ihmal etmek istemiyorum randevu aldım hemen.Allah yardımcımız olsun 😥
Aslihanfs İlk gebeliğimde çalıştıgım için ağızdan almamam konusunda uyardı doktorum sersemlik veya kısa süreli baygınlık yapabilir demişti bana da geçmiş olsun
Nurdan11_ Dilekkdgn biz daha çok küçüğüz 7 haftalığız bizim daha suyumuz oluşmadı. Kendini takip et kuzum aman diyim dikkat et
Dilekkdgn Nurdan11_ Günaydın canım İyiyim teşekkür ederim.Bir daha tekrarlamadı neyin nesi bu anlamadım ama her ihtimale karşı doktoruma görüneceğim bugün bakalım umarım her şey yolundadır
Nurdan11_ Dilekkdgn günaydın yolundadır inşallah canım kötüyü çağırma pozitif düşün ☺️ bir daha gelmediyse sorun yok. Doktoruna gidince için rahatlayacaktır ☺️