Kilo kaybı olması normal tabi seninki biraz fazla olmuş 😢 bende 3 kilo vermiştim şimdi alıyorum sen biraz iyi hissetmeye çalış çok zor biliyorum ben hep uyudum o dönemde ama sen morelini yüksek tut iyi olacaksın normal bunlar umarım en kısa zamanda geçer 🙏