Canan_bgrck bende aynı sizin gibi 14. Haftaya kadar çektim prilam içiyordum ama nafile sürekli kusuyordum 7/24 iyi olduğum 1 dk yoktu kilo vermiştim çok fazla sürekli hastanelerde serumdaydım bende 1 gün yattım hastanede inan bana canım böyle serumlarla vs ile süreci ilerletmen lazım tamamen bünyeyle alakalı kusucaksan ne yaparsan yap durduramıyorsun bende her şeyi denemedim hiçbir şey fayda etmemişti kustum hep ama üzülme sabretmeye çalış çok zor benim psikolojim bozulmuştu o sıra ama 13-14. Haftalarda geçiyor yani bende öyle olmuştu inşallah sende de öyle olur😊😊😇