Aysenur222 Ben daha önce 2 defa hamilelik yaşadım ama ikisi de düşükle sonuçlandı 😔 belirtiler aynısı gibiydi belki de ben öyle olmasını istediğim için psikolojik olarak hissettim hayırlısı olsun inşallah daha 6 gün var adete gecikirsek yeniden kan veririm belki gerçekten geç döllenme olmuştur.