Merhaba hanımlar;
En başından beri beslenme şeklimi sizlere belirtmek istiyorum belki sizlere faydası olur. Sizlerden gelen fikirleride duymak isterim 🥰
Sabah kahvaltım;
En az 2 yumurta
Kaşar peyniri
Olmazsa olmaz tahin+pekmez ve ceviz (mükemmel üçlü🥰)
Yanında kefir içiyorum
Kapanış yine muz ile oluyor 🍌
Bu değişmez rutinim. İlla ki ekstra yediklerim olmuyor değil 🤭 can alıcı besinleri vurgulamak istedim 🙃
Öğlen;
Muz, kuruyemiş (badem ve kaju), kefir ya da yoğurt( içerisine elma ve bal mükemmel oluyor)
Akşam;
Genel olarak sebze ve et ağırlıklı gidiyorum 🥰
Muz yemeyi ve kefir içmeyi yine ihmal etmiyorum.
Ve en en önemlisi 💧 su 🥰 en az 2-3 litre içmeye çalışıyorum
Sizlerden de öneriler bekliyorum ❤️