MMucizemibeklerkenn merhabalar, bende tüp bebek ile hamile kaldım suan 3.5 aylığız, transferden sonra sadece 3 gün tuvalet dışında yattım sonrasında işe devam ettim, tüp bebek tedavisi gören arkadaşlarım avakado yememi önerdi ve kahvaltıma yarım avakado ekledim sağlıklı beslenmeye devam ettim, annemin önerisiyle Meryem suresini okuyup dua ettim, evde yattığım 3 gün boyunca komik videolar ve komedi filmleri izleyip moralimi hep yüksek tuttum sana da tavsiye ederim, doktorun önerdiği tarihten önce test yapmadım, doktorun önerdiği tarihte kan tahlili verdim çok şükür ilk denememizde güzel haberi aldık, inşallah hersey sizin için çok güzel olur 🙏🏻