Şuan 32. Haftadayız ve 2. Transferimde tuttu.ilkinde çok stres yaptım,transfer sonrası hemşire 20 dk yatman yeter demesine rağmen 1 saat kıpırdamadan yattım ,transfer yaptırdığımız şehirde otelde kaldım arabaya bile binmedim sarsılmayım diye.3 gün yattım,işten izin aldım vs tutmadı malesefki halbuki çok dikkat etmiştim anladım ki bunlarla hiç ilgisi yokmuş.doktorumda demişti akışına bırak işine ertesi gün git ama dinlemedim 10 gün sonra sonuç negatifti .ikinci transferim dondurulmuş embriyo oldu ve aniden karar verdim olursa olur olmazsa kısmet diye gittim,çok stressizdim transferim olduktan sonra sıkışıktım baya 5 dk zor yattım ve wc ye gittim,2 saatlik yol mesafesinde evime gittim 1 gün dinlendim ertesi gün işe başladım.transferin 5. Günü gece elimde ayağımda ateş basmaları oldu farklı bi durum olunca anladım erken gebelik testi yaptım çok silik pozitif çıktı.10. Gün kanda net öğrendim. Yapacak çok bişey yok inanın kastıkça olmuyor tecrübeyle sabit☺️