Eldgrn Nasılsınız kızlar biz biraz yorgunuz temizzlik yaptım canım çıktı bel ağrısı oldu biraz geçti şimdi bizim kız oldu kaskatı bu gün anladım dinlenmeyd geçtim şimdi iyi şükür sizde durumlar nedir
Eren_umay2 Eldgrn 33+4 olduk bizde an itibariyle son 45 gün bel ağrısından bitiyorum artık acayip birşeymiş 🥴 sırtıma kadar ağrı var
Eldgrn denizarenmom çok sukur artık hızli iner günler bir şimdi başladı bizim yavaşlamaya ama şu güne kadar plakalardan sonra hızlı geçti sağlıkla gelsin 🥰
denizarenmom Eldgrn oy ben seninle sayiyorum az once yazarken icimden diyorum sen plakalara gectiginde bizim 121 gunumuz vardi hangi ara 40 gecti🥹
Eldgrn Eren_umay2 kötü oluyor o ağrı benim kısa anlık oluyor o bile zor oluyor Allah yardımcımız olsun
Eldgrn denizarenmom geçiyor biz diyoruz ya geçmiyor diye öyle de bir geçiyor ki bak şurda 30lara geldik nerdeyse bundan sonra artık her an gelebilir gözüyle bakıyor insan
Eren_umay2 Eldgrn sürekli benim maalesef ilki spinal anestezi oldu ondan diyor herkes ilkinde hiç bel sırt ağrısı yaşamadım sanırım sezaryandan kaynaklı🥴
Hamideersin Eldgrn son 16 beyefendinin keyfini bekliyoruz bugün sarma sardık annemle buzluğa attık yarın da enerjim olursa kurabiye ve poğaça düşünüyorum hafta sonu da yufka alıp börek yapıp atcam doğumdan sonra gelecek olan misafirler için
HappyEnd-88 Eldgrn Allah razı olsun canım bekleyen herkesin inşallah 🤭❣️ ya 32 haftalarda rahim ağrısı oldu mu sizde de benim bir haftadır ağrım var da normal mi ki acaba bilemedim
Eldgrn HappyEnd-88 bende vajina kemik ağrıları oluyordu kasıklarımda falan oda bebek yerleştiği için şuanda bile oluyor