Senoss48 sezeryana dondum pisman da değilim normal cok istiyordum ama bebegimin sagligi önemli. Hic yatmadim hep ayaktaydim ve oyle iyilestim. O acinin da sabrini dayanma gucunu rabbin veriyor. Zaten bebegini gorunce aciyi da cok önemsemiyorsun. Suan diyorum İyiki sezeryan olmus. Normal istiyordum ama ya dikis olsaydi o dikisler iyilesene kadar oturamayacaktim yada ya dogum tramvasi olsaydi normal olup. O yuzden hayirlisini iste canim allah kaldiramayacagi yuku kimseye vermez. Demekki normali kaldiramayacaktim..