Merhaba hanımlar aklım çok karışık 35+5 im doktorumla doğumla ilgili konuştuk şuan hersey normal gözüküyor bu yüzden doğumun normal olabileceğini söyledi ama istersen sezaryan da alabiliriz dedi bu zamana kadar illa sezaryan olsun ya da normal olsun diye düşünmedim hangisi hayırlısı ise bebiş nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin dedim ama şuan baya aklım karışık normal doğum yapabilir miyim tereddüt ediyorum ya da sezaryan mi iyi olur diye sürekli bunu düşünüyorum napmaliyim nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olun lütfen