Banada geç döllenme dediler kafam çok karıştı adet tarihime göre bakılmadı çünkü hamileyken adet gördüm ben ultarsondaki ölçüme göre söyledi başka doktorda 1 hafta geç döllenme dedi ama gelişimi ilerde gidiyor şuanda kontrole gittiğim doktor gelişimi ilerde gidiyor dedi 33+3 2 kilo 305 gram diger doktor yanıldı diye düşünüyorum çünkü kontrole gittiğim doktor 1 buçuk hafta kadar ilerde gidiyor dedi